Sider

25. september 2014

Protein cookies


I dag efter skole ringede min mor og spurgte om jeg ikke lige lavede en kæmpe kage og kom over på hendes arbejde med den. Jeg grinede og sagde at hun har sgu godt af det kage og især ikke når hun er startet på LCHF, så er det ikke godt med alt den sukker! Men jeg følte alligevel for lige at være lidt sød og komme med en snack til min vidunderlige mor og hendes kolleger. Derfor fandt jeg et gammel billede frem af en opskrift på choko-protein cookies! det tager ikke mere en 10 minutter at lave dem og de er vildt lækre til sådan en pre-workout snack inden man skal ned og pumpe, eller bare hvis man føler sig lidt lækker sulten. 
Ville lige dele opskriften med jer, som også elsker at snack'e og mangler nogen alternativt til slik og kage! 

En portion - antal kommer an på hvor store du laver den:

- 1 spsk almond butter
- 1/2 cup havregryn
- 1 scoop protein pulver - jeg brugte chokoladesmag og det var helt fint! 
- 1 æggehvide
- Lidt stevia eller sukrin 
- Lidt hakket chokolade

Bland det hele sammen og læg 'klatterne' ud på en bageplade. Bag ved 200 ca. i ca 6-8 minutter - hold øje med dem så de ikke får for meget! Det går hurtigt galt (for mig i hvert fald!!)  

ENJOYYYY! 

-s

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar! Det varmer altid!
Jeg læser alle kommentarer og prøver så godt jeg kan at besvare dem.