Sider

20. september 2014

VELKOMMEN

Hej kære læsere! Og velkommen til, endnu engang vel? Så blev der startet på en frisk, hvilket jeg virkelig havde brug for i forhold til mange ting! Der er sket meget nyt - er nu gymnasie elev, har fået nyt job, ny skole, nye venner, nye vaner! NYT LIV basically! So here it comes! EN NY BLOG! YES! Jeg vil inddrage mit meget spændende og anstrengende (nogle gange) gymnasie liv, men også mine interesser som træning, dans, mad, sundhed og mode. Bliv hængende hvis det lyder som noget for dig - eller også bare bliv hængende for måske ender det ed at være noget for dig??
Anyway, lets get started!!


-S

2 kommentarer:

  1. Yay! Glæder mig til at følge med igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre!! Er også glad for at være tilbage! :-D

      Slet

Tak for din kommentar! Det varmer altid!
Jeg læser alle kommentarer og prøver så godt jeg kan at besvare dem.