Sider

8. februar 2015

Snow is falling


Den hvide vinter kom også til Odense her den anden dag. Jeg tror bare allerede det er væk igen. Jeg kan dog ikke sige det, da jeg sidder et sted hvor der er endnu mere sne! Nemlig i Østrig! Med en forstuvet ankel sidder jeg med familie og venner i Østrig og håber på bedre vejr. I dag har liften til toppen af bjerget nemlig været lukket, så vi har kun kunne stå i sne vejr og bidende kulde halvvejs ned af bjerget. Ikke lige det sjoveste vejr at stå i, og især ikke med en forstuvet ankel. Jeg var så dum at vride om, da jeg skulle danse lidt for meget derhjemme i sidste uge, men heldigvis er det som at få gips på når jeg stiger ned i skistøvlen. Hvis ikke jeg kunne stå på ski ville jeg virkelig ikke have været sjov at være sammen med! Men det går! Så jeg bruger vinterferien i Østrig på ski med familien. Hvilket er det bedste og lige hvad jeg har haft brug for, da skolen har fyldt meget på det sidste!! Håber i alle får en god vinterferie, hvad skal i lave? 

-s 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar! Det varmer altid!
Jeg læser alle kommentarer og prøver så godt jeg kan at besvare dem.