Sider

15. oktober 2014

Berlin, Berlin



Hej alle sammen!Undskyld for at jeg de seneste dage har været MIA, men jeg har altså være i Berlin med familien siden lørdag. Nåede slet ikke at skrive det her, så i får det af vide nu. Det var en gave fødselsdagsgave til min far da han fyldte 50 og vi var afsted min mor, søster, far, mormor, morfar og mig selv. Det var helt vildt hyggeligt og fik shoppet så vildt meget! Eller for at være ærlig har jeg købt 6 ting - dyre ting er det bare! De kommer nok ud de næste par dage! Ville bare lige sige at jeg nyder ferien og er slet ikke klar til at starte i skole, så det er godt det vare lidt endnu!!! Håber i nyder efterårsferien! 

- s

1 kommentar:

  1. Lyder virkelig hyggeligt og kender selv følelsen af ikke at være klar til skole start ;)

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for din kommentar! Det varmer altid!
Jeg læser alle kommentarer og prøver så godt jeg kan at besvare dem.